TRENĒJIES MĀJĀS

Blog Single

Saprotam tevi, produktīvs treniņš mājās var kļūt par dienas izaicinājumu - tik daudz uzmanības novērsēju. Tā tas ir - dīvāns un televizors ir kombinācija, kas nekaunīgi skatās tieši sejā un aicina pie sevis..Taču liels ieguvums ir tas, ka nav jāmēro ceļš līdz sporta zālei un atsvaidzinoša duša pēc fiziskas slodzes, ir perfekti servēta tieši tev tepat aiz stūra. Izmanto šos padomus, lai pat savā dzīvojamā istabā aizvadītu spēcīgu treniņu un veiksmīgi tuvotos saviem izvirzītajiem fitnesa mērķiem.

    1. Ierīko ērtu un piemērotu vingrošanas vietu

Mini sporta zāle kā atsevišķa zona tavā dzīvojamajā istabā ir pilnīgi iespējama. Šāda ideja ne vien ir praktiska, jo viss nepieciešamais inventārs stāvēs vienkopus, bet arī motivējoša un palīdzēs koncentrēties - tu vienmēr zināsi, ka šī vieta paredzēta tikai treniņam un nekam citam. Kā arī šī zona tavās mājās kļūs par sinonīmu kārtīgam darbam, rūpēm par savu ķermeni un mērķu sasniegšanai.

    2. Likvidē uzmanības novērsējus

Tu jau zini, neviens vēl nav aizvadījis efektīvu treniņu skatoties X Faktoru. Protams, ir izaicinoši aizvadīt treniņu mājās, jo turpat ir ģimenes locekļi, mājdzīvnieks, kāds var zvanīt pie durvīm... Izslēdz TV, pagriez iecienītāko mūziku skaļāk un radi dzīvojamā istabā tādu atmosfēru, kas ļauj tev fokusēties uz ieplānoto treniņu.

    3. Vingro no rītiem

Izvēle sportot agri no rīta, pirms dodies dienas gaitās nodrošinās motivāciju visai atlikušai dienai. Paveic 30 minūšu treniņu pēc pamošanās un varēsi visu dienu dzīvot bez raizēm, ka jāsaņemas sportošanai. Tieši tik vienkārši.

    4. Atceries par ūdeni

Tas, ka neesi sporta zālē, nenozīmē ka ūdens ir zaudējis savu vērtību. Nav nozīmes vingrošanas vietai, ūdens tavam organismam ir nepieciešams arī sportojot uz jogas paklājiņa guļamistabā. Īpaši svarīgi tieši tagad, kad centrālapkures siltums gaisu tavā telpā padara vēl sausāku. Noliec tuvumā ūdens pudeli - tā, lai rokas stiepiena attālumā. 

    5. Tev nepieciešamas tikai 20 minūtes

Neizlaid savu mājās ieplānoto treniņu tikai tāpēc, ka lieka stunda sava ķermeņa vingrināšanai izklausās pēc neispējamās misijas tavā steidzīgajā ikdienā. Izmet no galvas ideju, ka treniņam jāaizņem daudz laika un tajā jāizlej litriem sviedru. Viss, kas tev nepieciešams ir  20 - 45 minūtes, nedaudz brīvas vietas un tavs ķermeņa svars. Nav svarīgs treniņa garums, bet ko un cik daudz tā laikā tu paveic.

    6. Nodarbini visas muskuļu grupas

Viss varētu būt tik vienkārši kā laisks svētdienas rīts - izrullēt fitnesa paklājiņu, nogulties un izpildīt dažas “presītes”… protams, ja tavs mērķis ir stiprināt tikai vēdera muskulatūru, ar to   var pietikt. Taču, ja tev ir lielāki nodomi, kā, piemēram, uzlabot kardiovaskulāro izturību, attīstīt muskuļu spēku vai samazināt ķermeņa svaru, labāku rezultātu sasniegšanai tev nepieciešams fiziskajā slodzē iesaistīt visu ķermeni.

    7. Atceries par iesildīšanos un atsildīšanos

Ķermeņa muskuļu sagatavošana darbam pirms treniņa ir gan gudras sportošanas priekšnoteikums, gan dod arī vērā ņemamu priekšrocību :  tieši iesildīšanās laikā veiktās kustības palielina muskuļu spēcīgumu slodzes laikā. Tāpēc neizlaid iesildīšanās daļu tikai tāpēc, ka vingro mājās. Vienmēr atceries arī astsildīties un iekļautt stiepšanās vingrinājumus savas nodarbības noslēgumā. Tas muskuļiem palīdzēs atjaunoties pēc fiziskās slodzes. Atvaino, bet apsēsties dīvānā, nav atsildīšanās. To pēc tam.

    8. Izaicini sevi

Varētu būt pašsaprotami vai  skanēt garlaicīgi, bet jāatzīstas, ka  šis  ir svarīgākais  saraksta punkts. Tas, ka tu esi mājās un neviens uz tevi neskatās, nav iemesls, lai atslābtu. Pārliecinies, vai tavā treniņā nav pārāk daudz lieku paužu un, vai veic vingrinājumus ar maksimālu piepūli. Vienmēr mēģini būt sevis labākā versija. Un patiesībā tieši tie brīži, kad ļoti gribas padoties, bet tomēr piespied sevi, ir tie, kas dod lielu labumu gan tavā mentālajā, gan fiziskajā progresā.